Australië 2016! - Reisverslagen van Judith Woordes - WaarBenJij.nu Australië 2016! - Reisverslagen van Judith Woordes - WaarBenJij.nu

Australië 2016!

Hello allemaal,

Voor mijn opleiding Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs ga ik in feburari 2016 voor 5 maanden naar het buitenland. Bestemming: Australië! 3 Februari vertrek ik vanaf Schiphol naar Sydney. Vanuit daar vlieg ik door naar Cairns, waar ik mijn stage zal doen bij "Sun Tourism". Veel over dit bedrijf weet ik nog niet, maar mijn werkzaamheden zullen in een hostel zijn, waar veel backpackers komen en ik veel mensen leer kennen! Na 18 weken stage ga ik nog 4 weken reizen langs de oostkust van Australië en vlieg ik daarna vanaf Sydney weer terug naar Nederland.

Ik zal jullie op deze wijze op de hoogte houden van mijn reis!

Liefs Judith.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2016

Klaar met stage! What's next?!

18 Mei 2016

Nog maar 3,5 week stage te gaan!

05 April 2016

Skydiven, raften en een koala geknuffeld! ✓

24 Februari 2016

Genieten hier!

06 Februari 2016

Australië de eerste dagen!
Judith

Hoi allemaal, Ik ben Judith Woordes, 20 jaar oud en studeer Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs. Met deze studie reis ik veel de wereld over en heb ik onder andere steden in Europa gezien, maar ook ben ik in Amerika, Suriname en Australië geweest. Nu is het tijd voor een volgend avontuur! In september ben ik begonnen aan de Hogeschool van Amsterdam met de minor 'Internationalisering: werken in ontwikkelingslanden'. Hiervoor ga ik in oktober voor twee maanden naar Tanzania om te gaan werken bij Ajabu Adventures, een Nederlandse touroperator. Via deze weg wil ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn ervaringen! Liefs Judith

Actief sinds 05 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9117

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2017 - 21 December 2017

Tanzania 2017!

03 Februari 2016 - 10 Juli 2016

Australië 2016!

Landen bezocht: